من و تنهاییه خودم

....اهنگ وبو جدی نگیرید....

عکس نوشته های عاشقانه و احساسی (4)

سرنوشت برای هر کسی یه چیزی نوشت به ما که رسید گفت....

تو باش اسیر سرنوشت....



نظرات شما عزیزان:

saeedsingle
ساعت21:00---11 بهمن 1393
سلام
اخرین پستمه

خداحافظی
تو هم رفتی داداشی...خدا به همرات...نشد و نتونسم دیگه به وبت سربزنم...امیدوارم هرجا هسی کنارnشاد باشی....


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت14:16---14 آذر 1393
اجی به منم سربزن ...
شرمنده اجی بخدا هفته پیش خیلی سرم شلوغ بود....


saeedsingle
ساعت1:18---13 آذر 1393
در این زمانــــــــــــه هر مجنونی صدها لیلا دارد ،


هر شیرینی در قلبــــــــ♥ـــــــــش هزار فرهاد دارد



من همان لیلایـــــــــــــــــم که تنها مجنون


من تویــــــــــ♥ـــــــــــی،


تنها عشق و سرپناه من تویی

خیلی قشنگ بود:)....امیدوارم به n برسی سعید جان


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت15:30---12 آذر 1393
اپمممممم
دارم میااااام...:))


ƒα☂ℯღℯℌ
ساعت18:25---10 آذر 1393
سلام ابجی ببخشید دیر بهت سرزدم اخه به خاطر امتحانات کمتر میام نت ابجی لینک شدی فدات بازم سربزنی خوشحال میشم...بوووووووووس بای
سلام خواهش اجی....به امتحانات برس مشکلی نیس....چشم میام حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ساعت17:8 فاطمه| |



طراح : صـ♥ـدفــ