من و تنهاییه خودم

....اهنگ وبو جدی نگیرید....

 رخداوندا

آغوشت را امشب به من میدهی؟

برای گفتن چیزی ندارم

اما برای شنیدن حرف های تو

گوش دل بسیار دارم

میشود من بغض کنم؟

تو بگویی مگر خدایت نباشد که اینگونه بغض کنی

میشود من بگویم "خدایــــا"

تو بگویی "جان دلم"

میشود بیایی؟؟؟

میشود مرا در آغوش بگیری؟؟؟

میشود خدایا؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

مجید اصغرزاده
ساعت0:10---13 خرداد 1394
همه آدم ها ظرفيت بزرگ شدن را ندارند، اگر بزرگشان کنیم گم مي شوند و دیگر نه شما را مي بينند و نه خودشان را.
بیاییم به اندازه آدم ها
دست نزنيم.....

‏"سیمین بهبهانی"
حقیقت...


thxli
ساعت19:56---8 خرداد 1394
lkjhgfdslkjhg
این نظرم خودم گذاشتم امتحانی....بعله..


saeedsingle
ساعت10:33---21 اسفند 1393
++ راست میگفتی ! من به درد تو ... نمیخوردم !ولی به درد تو من ! نمیمردم؟

آپم

پاسخ:آخ داداشی بمیرم واست....


مهرزاد
ساعت21:46---16 اسفند 1393
به خودم افتخار می کنم

که کم اثرترین ماده مخدر هستم

به چشم خودم دیدم یکی که معتاد من شده بود

مثل آب خوردن ترکــــــــــــــــــــم کرد
salam
سلام خوش بیومدی....اخ دردناک بود....


مهدی
ساعت16:29---16 اسفند 1393
سلام مرسی از حضورت
اگه با تبادل لینک موافقی لینکم کن خبر بده
خوشحال میشم
پاسخ:خواهش فقط من نمیتونم تبادل لینک کنم...اخه با گوشی میام...شرمنده داداشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, ساعت16:59 فاطمه| |



طراح : صـ♥ـدفــ